„Polska pełna innowacji” – pod takim hasłem ruszyła dzisiaj kampania Sieci Badawczej Łukasiewicz, mająca na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Łukasiewicz, oferującej przedsiębiorcom wypracowanie wspólnie z naukowcami innowacji wspierających biznes. Realizacja kampanii potrwa do 3 grudnia 2021 r.

W kreacji autorzy pomysłu przedstawiają Łukasiewicza za pomocą zbioru cząsteczek (symbolizujących pomysły, idee, odkrycia), który z chaotycznego ruchu przechodzi do formowania w obrazy symbolizujące innowacje. Łącząc świat nauki i biznesu (kolory biały i zielony) sieć przekształca się w rozwiązanie odpowiadające na potrzeby klienta. Dzięki Łukasiewiczowi każdy projekt B+R może stać się częścią wielkich zmian.

Kampania skierowana jest do właścicieli firm i osób decyzyjnych w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach, wyższej i średniej kadry zarządzającej, managerów. W grupie docelowej znalazły się również osoby odpowiedzialne za technologie, finanse, rozwój i innowacje w dużych firmach, inżynierowie działów technicznych i technologicznych czy pracownicy obszarów badawczych – zwłaszcza w firmach, gdzie już trwają rozważania nad wdrożeniem innowacji. 

- Chcemy, aby każdy przedsiębiorca w Polsce, który zidentyfikuje potrzebę usprawnień technologicznych, zlecenia prac badawczo-rozwojowych, czy choćby certyfikacji i badania zgodności z normą, pomyślał w pierwszej kolejności o Łukasiewiczu. Jesteśmy nauką pracującą dla biznesu, grupą 4500 naukowców i inżynierów gotowych do podejmowania wyzwań biznesowych. Dzięki unikalnemu systemowi pracy w krótkim czasie korzystając z największej w Polsce bazy wiedzy i kompetencji, tworzymy pomysły na rozwiązanie problemów technologicznych i dostarczamy produkty i usługi. Kampania mówi, że w 15 dni i bezpłatnie pokażemy drogę do rozwoju biznesu i nie jest to obietnica na wyrost. Dlatego mówimy przedsiębiorcom: sprawdźcie nas, sprawdźcie Łukasiewicza – mówi Piotr Dardziński, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Kampania jest realizowana przez za pośrednictwem kanałów społecznościowych, YouTube Bumper Ads, YouTube In stream, wyszukiwarki Google Ads, Programmatic oraz przy współpracy z Tomaszem Rożkiem, twórcą kanału i serwisu „Nauka. To lubię”. Elementem kampanii będzie także mailing do szerokiej bazy przedsiębiorców i osób związanych z nowymi technologiami.

Link do spotu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=PP0m9SzQ3S0

Data publikacji: 2021-11-16

Powiadomienie o plikach cookie.

Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych i realizacji usług. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies można określić w ustawieniach przeglądarki internetowej.